سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، ریختن خون (قربانی) و غذا دادن به مردم و یاری کردن دادخواهان را دوست دارد . [امام باقر علیه السلام]
 
سه شنبه 95 آبان 25 , ساعت 8:36 عصر

باسلام و احترام 

فراوان خدمت همکاران و دوستان عزیزی که دارند این پست رو مشاهده میکنند . نبده ظاهدی هست مسئول و کارشناس ارشد تیم پشتیبانی محتوایی پی سی وب، در این پست قصد دارم ابتدا شما رو با دو سایت قدرتمند در زمینه وب فارسی یعنی پی سی وب و سایت شرکت کانون isi اشنا نمایم . پس با من مهربون باشید و من رو در ادامه همراهی کنید .

یه سری چیزا رو قبل از شروع معرفی کنم :

1) با پوستر مربوط با سایت کانون آشنا بشید .

چاپ مقاله - چاپ مقاله isi - پذیرش مقاله isi - نگارش مقاله isi

2) بریم به سراغ مسائلی که در این پست شروع خواهیم کرد :

اولین مسئله ای که لازم هست شروع کنیم یکسری توضیحات هست در خصوص : مقاله isi چیست و یا همون مقاله آی اس ای چیست ، اینا رو میدونم که درباره اشون اطلاعاتتتون کم هست .

پس بهتون میگم که اطلاعاتتتون رو یکم زیاد کنم بعد میرسیم به یکسری کلمات دیگه درباره اشون میخواهم توضیح بدهم .

اولین مسئله ای که در این نظرسنجی هست : چاپ مقاله است . که میتوانید نظرات تون رودر خصوص خدمات چاپ مقاله ما اعلام کنید . ما هم بررسی میکنیم و نظرمون رو بهتون میگیم .

دومین مسئله مهمی که در این نظرسنجی وجود دارد باز هم مرتبط به همین مسائل مقالات هست که اونم مقاله isi هست یک کلمه فوق الغاده مهم در دنیای مقالات .

سومین موضوع مهم در این زمینه مربوط به (چاپ مقاله isi) که این موضوع هم در حد و اندازه خودش خیلی مسئله مهمی هست و توجه به اون لازم هست .

چهارمین مسئله مهم دیگر مروط به خدمات و کارهایی هست کع معمولا در حوزه ترجمه مقاله انجام میشه و بررسی کنید و نظرتون رو حتما بگید .

پنجمین موضوع دیگر که وجود دارد (انجام پایان نامه) - و پایان نامه هست . که پیشنهاد میکنم مطالعه کنید .

3) و...

بعد از هر چیزی خوبه که بریم سراغ خدمات پی سی وب :

ما هم خدمات خیلی مهمی رو در سایت پی سی وب در حال ارائه هستیم در زیر به اونها هم اشاره میکنیم 

- یه چیزی حدود 10 سال پیش ما سرویس های (پشتیبانی سایت) - نگهداری سایت رو استارتش رو زدیم . به مرور خیلی کارها در این زمینه ها انجام دادیم .

مثلا خدمات پشتیبانی سایت مون رو افزایش دادیم . بعد ها کم کم اومدیم این سرویس ها رو باز کامل و کامل تر کردیم. تا این که مثلا اومدیم نمونه قرارداد پشتیبانی وب سایت رو در ایران درست کردیم .

بعد ها فعالیت مون رو گسترش دادیم و مثلا نرخ پشتیبانی سایت رو در ایران ایجاد کردیم و مردم بدونند که همچین چیزی هم وجود داره .

خلاصه هر چیزی که فکرش رو بکنید . ما در این سال انجام دادیم . و در نهایت شما میتوانید در برگه پشتیبانی سایت هر چیزی در مورد ما میخواهید رو پیدا کنید .

بعد از خدمات پشتیبانی چه اتفاقی افتاد ؟

بعد از خدمات پشتیبانی شروع کردیم به ارائه خدمات در زمینه وردپرس و خودمان را در این زمینه ارتقا دادیم . و خدمات پشتیانی رو در این زمینه هم گسترش دادیم تا این تبدیل شدیم به یک مرجع پشتیبانی وردپرس در ایران  و کارهای پشتیبانی سایت وردپرس رو هم درایران ارائه میدهیم .

یه مختصر درباره وردپرس در این جا بخواهم بگم :

وردپرس یکی از برترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان است که استفاده و دانلود ان کاملا رایگان هست . وردپرس در ایران بیشترین استفاده رو دارد و براساس امار ها محبوب ترین سی ام اس که در ایران استفاده میشود . همین وردپرس هست تاریخچه وردپرس رو اگر خوانده باشید .میتوانید متوجه بشید که این اسکریپت چه قدمت طولانی دارد و هدف و اهداف اون از رایگان بودن چی هست . چرا یک اسکریپت به قول معروف به این توپی به وجود امده است . چه کسانی روی اون کار میکنند و...

که در نهایت اگر خواستید بیشتر با وردپرس اشنا بشید . توضیحان مربوط به (وردپرس چیست) در این زمینه میتواند برای شما خیلی مفید و کاربردی باشد .

با سرویس های طراحی سایت پی سی وب آشنا شوید :

بعد از این که با وردپرس آشنا شدید لازم هست به مسائل دیگری بپردازیم . اگر شما به طراحی سایت در زمینه وردپرس نیاز داشتید ما در این زمینه سرویس های مختلفی رو اماده کرده ایم مثلا میتوانید از سرویس های  (طراحی سایت) پی سی وب استفاده کنید و یا از سرویس طراحی سایت وردپرس میتوانید استفاده کنید .

باز هم اگر میخواهید سرویس هایی که ارائه میشه کاملتر باشه . مثلا اگر حوزه کاری شما پزشکی هست . ما سرویسی رو داریم که کاملا مناسب این سایت ها هست . و اون هم طراحی سایت پزشکی هست . که سالهاست اون رو داریم درپی سی وب ارائه میکنیم .

سرویس بعدی که وجود دارد سرویس های مربوط به طراحی سایت خبری هست . که اگر شما به یک سایت خبری نیاز داشته باشید . پی سی وب فکر اینجا رو هم کرده و برای شما خدمات خیلی خاصی رو اماده کرده است که میتواند برای شما مفید باشد .

در کل هر نوع خدمات طراحی سایت که نیاز داشته باشید در حال حاظر در پی سی وب ارائه میشه .

بعد یکسری نکات باز درخصوص وردپرس باقی مانده است مثلا ما کارهای طراحی قالب وردپرس رو هم در حال حاظر در پی سی وب ارائه میکنیم .

یک چیزی رو فراموش نکنید . که طراحی قالب سایت یکی از مهم ترین بخش های هر سایتی هست و بدون قالب سایت جلوه مناسبی ندارد .

بعد از طراحی قالب شما باید در حوزه جذب بازدید کننده کار کنید و کاری کنید که بازدید کننده گان سایتتون افزایش پیدا کند . مثلا اگر سایت فروشگاهی هستید . باید کاری کنید . که تعداد خرید هاتون بیشتر بشه و یا اگر سایت تون یک سایت خبری هست باید کاری کنید که دنبال کننده گان تون بیشتر بشه و یا اگر یک سایت دانلود هستید باید کاری کنید که تعداد دانلود ها از سایتتون افزایش پیداکنه و گرنه زحماتی که میکشید از بین میره و هیچ ارزشی نخواهد داشت .

در این زمینه ما باز خدمات داریم و خدماتی مثل سئو وردپرس برای همین منظور اصلا طراحی شده است . در این پکیج ها ما می اییم روی سایت شما کارهایی رو انجام میدهیم که بازدید شما به صورت طبیعی افزایش پیدا کنه . این افزایش بازدید کاملا واقعی هست و از ابزار های فیک استفاده نمیشه . بلکه کارهایی رو میکنیم مثلا بازدید کننده از موتور های جستجو جذب کنید . یا شبکه های اجتماعی و... به این کار ها مثلا جذاب بازدید کننده از گوگل بهینه سازی سایت برای گوگل می گویند . که اصطلاح علمی تر اون هم سئو هست . در خدمات مربوط به seo کارهایی انجام میشه .

که در نتیجه اون باعث میشه کاربران بیشتری رو از موتور های جستجو به دست اورید به این کار ها سئو سایت میگویند . که یکی از برترین تکنیک های بازاریابی در دنیا هست + بهترین تکنیک در جذب کاربران به صورت کاملا طبیعی و بدون حقه بازی و...

هدف ما از این توضیحات این هست که سطح اطلاعاتی شما رو در این بخش ها ارتقا دهیم .

اگر بعد از طراحی قالب یک زمان به ویرایش قالب وردپرس نیاز داشتید ما در این زمینه هم مشکلی نداریم و خدمات زیادی رو دراین حوزه پیش بینی کردیم که تمامی نیاز های شما رو برطرف کند . به امید این که شما بتوانید بهترین سایت رو داشته باشید . و ما هم از دیدن سایت شما خیلی خیلی خوشحال میشویم .

با واژه نامه تبلیغات سایت بیشتر آشنا شوید :

بعد از همه این توضیحات میخواهم در خصوص یکسری مباحث جدید به شما توضیح دهم . مثلا رپورتاژ که یک مبحث خیلی جدید و جالب برای همه کاربران هست . از زمانی که این سرویس ابداع شده است . روز به روز تعداد استفاده کننده گان ان در حال افزایش هست . از این می بینیم تبلیغات در قالب محتوا روز به روز در خال افزایش هست . خوشحالیم و باعث افتحار که شاهد حذف سیستم هایی هستیم که دارند پاپ اپ رو از بین می برند .

رپورتاژ آگهی چیست . رو هم در این بخش توضیح میدهیم . رپورتاژ آگهی یکی از بهترین سرویس ها در حوزه تبلیغات هست . همان طور که اشاره شد و ما هم به همین جهت یک سری مقالات برای اون ایجاد کرده ایم . اگر مایل هستید در رابطه با این کلمات بدانید ما دانش نامه ای رو ندارک دیده ایم که به صورت کامل همه این موارد رو توضیح داده ایم از جلمه مهم ترین مسائل این دانش نامه (رپورتاژ اگهی چیست) هست و بعد از اون مثلا رپورتاژ چیست هست .

در این فرهنگ نامه تخصصی که برای این محصول هست کلمات دیگری هم به چشم میخورد مثل :

- کلمه اول معنی رپورتاژ چیست

- کلمه دوم که خیلی مهم هست . معنای رپورتاژ

- کلمه سوم - رپورتاژ یعنی چه هست که توضیحات مفصلی داره .

- کلمه چهارم هم که به نوبه خودش مهم هست . رپورتاژ خبری چیست است .

- و...

حتما این دانش نامه رو بخوانید و از اون به خوبی استفاده کنید . ما معتقدیم که بسیار کاربردی و جذاب هست .

با واژه نامه تخصصی سایت بیشتر آشنا شوید :

بعد از واژه نامه تبلیغات نوبت به واژه نامه مربوط واژه نامه سایت هست . در این واژه نامه هم کلمات خاصی به چشم میخورد از جمله مسائل زیر :

1) با کلمات زیر آشنا شوید :

- بدانید کلمه : نماد اعتماد جی هست .

2) بدانید کلمه نماد اعتماد الکترونیک چی هست .

3) با کلمه نماد اعتماد چیست بیشتر آشنا شوید .

مسائل و مباحث مختلفی نماد داره که حتما مطالعه اونها رو پیشنهاد میکنیم .

یا مثلا اطلاعیه های نماد رو بیشتر مطالعه کنید : سامانه جدید نماد اعتماد

و...

موضوع بعدی که دوست دارم درباره اش صحبت کنم و موضوع نهایی در رابطه با وردپرس هست . اگر علاقه مند هستید که هاست وردپرس خوبی رو داشته باشید . ما به شما hostdl رو پیشنهاد میکنیم .

شرکت های زیادی در زمینه هاست وجود دارد مثل :

- شرکت سرور پارس این شرکت (سرورپارس) هم یک شرکت خیلی خوب در زمینه میزبانی هست .

- یا سرکت های دیگر مثل :

- - شرکت برتینا - شرکت برتینا به انگلیسی : bertina : هم یکی از بهترین شرکت ها در زمینه میزبانی هست .

بحث بعدی که دوست دارم در مورد اون توضیح بدهم :

مباجث مربوط به ویبولتین هست که در ایران هم خیلی طرفدار دارد . ویبولتین به انگلیسی : vbulletin نام دارد . و از برترین سیستم های انجمن ساز در جهان است .

برای دانلود ویبولتین میتوانید به لینک (دانلود آخرین نسخه ویبولتین) مراجعه فرمایید . و یا میتوانید به لینک (دانلود انجمن ساز vbulletin فارسی) بروید .

ویبولتین هم برای خودش دنیای عجیب و قریبی رو داره که شاید سال ها طول بکشه تا در ایران اون جور که باید جا بی افته ما امیدواریم که شاهد پیشرفت روز افزون اون در ایران باشیم . و برای اون قالب ها و پلاگین های زیادی رو هم در حال انتشار هستیم مثلا برای دانلود قالب ویبولتین ما حرف اول و اخر رو در ایران میزنیم .

و کاملترین فارسی رو هم ما در حال ارائه در ایران هستیم که اون رو میتوانید در لینک (فارسی ساز ویبولتین) دریافت کنید . برای تهیه اون زحمات زیادی کشیده است و شاید سال ها روی اون کار کردیم تا شده این فارسی که میتوانید به راحتی و رایگان دانلود نمایید و شاید چند سال پیش به همین مفتی و مجایی نمیتوانستید اون رو دریافت کنید .

اگر به هاست ویبولتین هم نیاز داشتید ما پیشنهاد میکنم به لینک مربوطه مراجعه فرمایید .

در نهایت برای شما کاربران گرامی ارزوی موفقیت رو در این بخش دارم . اگر دوست دارید در ادامه هم میتوانید با ما همراه باشید .

دبلیو اچ ام سی اس فارسی :

شما اولا اگر دوست دارید بدونید دبلیو اچ ام سی اس چی هست میتوانید به لینک مربوطه بروید . و درباره اون بیشتر اطلاعات کسب کنید و اگر دوست دارید بدونید چی هست من یک مختصر بهتون میگم . که دبلیو اچ ام سی اس مخفف یک کلمه هست که به انگلیسی هم whmcs به ان گفته میشود .

سایر کلمات در باره اون که پیشنهاد میشود . بدانید

کلمه اول : whmcs فارسی چی هست و چه کاربردی دارد .

- کلمه دوم : اگر تمایل دارید در خصوص اون بدانید whmcs دانلود و کلمه مربوط به دانلود whmcs را بخوانید .

- کلمه سوم : میتوانید دانلود whmcs نال شده فارسی به این لینک برید .

- کلمات زیادی دیگر هم در این زمینه وجود دارد :

- مثل کلمات : دانلود آخرین نسخه whmcs رو هم از همین لینک میتوانید دریافت کنید .

در زمینه گرافیک هم در کنار شما هستیم :

ما در زمینه خدمات گرافیکی هم در کنار شما هستیم ، خدمات گرافیک ما هم مثل سایر خدمات از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . برای اطلاع از سایر خدمات :

- در زمینه طراحی اسلایدر هم ما در کنارتون هستیم .

اگر نمیدونید اسلایدر چیس هست ما پیشنهاد میکنیم لینک (طراحی اسلایدر چیست) را مشاهده نمایید .

امیدواریم مفید واقع شده باشد . باتشکر از شما بابت همراهی تا اینجا .

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ